Hello and Assalamualaikum people ♥

Sunday, August 26, 2012

Sosedd soseddd :'(


Hello guys :') Could you lend me your shoulder? Ohh thank you, need it very much. Tomorrow I've to go back to that ceruk, Integrasi Gopeng. What the hell is going on? I miss Bainun soo much, tsk tsk :'( Sorry but I choose wrong pathway and the most sad thingy is I cant turn back time. Sadlifeeeeee, poor me >< Tak kira macam mana sekali pun aku menangis kan, aku takan dapat life aku balik. I miss my friends soo much, wondering they're being soo happy living in Bainun heaven while me? Hmm not being my self, ceruk is being soo bad haha -,-' Hishhhh no words can describe my sadness, taktahu laaa boleh ke tak tahan sampai tahun depan. Ni tak sampai setahun pun dah macam orang tak betul. Tolonglaaa 4 Zahrawi, give me good lovely unite class, jangan laa macam ni. Sampai bila kan? Tak best laa, kita kena enjoy, teenagers life dont come twice. Aku suka sangat pegi kelas dulu, tapi sekarang? Hmm only Allah knows :'| Am crying while posting this, sedih sangat kan. Kalau laa boleh, aku memang taknak jejak pun kaki kat sana. I miss my Bainunlife, please laaa ceruk, jangan laa buat aku sengsara. I want a good happy life, normal life. I'm begging, just want a normal life. Kbye :'(

Guys, please dont give a damn okay!