Hello and Assalamualaikum people ♥

Friday, August 24, 2012

Damn -.-'

Hi guys, rarely updating my blog since duduk ceruk, Ohh biasalah mendap duduk sana. Marah aku kutuk sekolah tuuu? Soo what, your way is hell bitch. Hmm marah ni marah ni. Its real or not, since aku masuk sana, Ohh mai there soo many bad things happen, apa bawak suwei sangat ceruk ni? Dah  laa sengsara duduk sana, ni tambah lagi satu problem. Ish bengangnya bengangnya. Ada orang kata aku suka dia? Suka berkawan memang laa. Aku text sweet-2 sikit pun tak boleh ke? Dengan orang lain okay je, takde pun nak hard feeling bagai ni. Hmm payah laa macam ni, kolot sangat, kuno semua ada. Aku okay dengan kau sebab dalam kelas tuu kau okay, ingat kau open minded laa rupanya hmm okay aku salah. Aku tak sangka benda macam ni akan jadi, kalau laa aku tahu jadi, simpang malaikat 44 aku takan contact dengan kau. Aku bukan text dengan kau sorang je, ramai lagi kawan aku tapi kau buat aku macam ni. Aku rasa macam orang bodoh sangat woi. Dah laa aku tak suka sekolah tu, ni kau buat cibai lagi dengan aku, lagi laaa aku fuck sekolah tu. Damnos gampang ahhh. Then the most fucking things is this silly thingy spread all over, semua orang tahu rumour ni, mana aku tak bengang. Kalau aku suka sekalipun, suka macam-2 tuu je, bukan apa pun. Hmm soseddddddddd, help me God :'( Once again, Aku Tak Suka Kau Okay.

Guys, please dont give a damn okay!