Hello and Assalamualaikum people ♥

Sunday, January 1, 2012

Ombak Rindu



Okehhhh babehh , yesterdayy , i've watched Ombak Rinduuuu . Yahhh , all by myself without anyone by my side . Ohhh , I wish I can watch this movie with you . Kfinee , I'm dreaming again and again . lari topik dah ni shial , bhaha . About this movie , hmm . I dont really like it actually , dont get me wrong people . It just I am not impressed at all with this story . Ceritaa nih macam cerita-2 yang lain je , aku rasa laaa . Thank God , aku tak pegi cinema or tempah astro first . Ohhh , what a waste of money . Ke aku yang tak feeling nengok cerita ni haaa ? Ehh ehh , mana ada . Aku sentiasa feeling , haha . Tak menangis punn , aku kan taf . benda takde rasa apa pun masa tengok . Tapi tapi , yang aku semangat sangat nak tengok cerita ni sebab ada mamat handsome yang taf gila , Aaron Aziz . Handsome sangat ni shial , cair cair , haha . Somehow , the movie is not fun enough for me . Sorry :/

Guys, please dont give a damn okay!