Hello and Assalamualaikum people ♥

Friday, December 30, 2011

Thweee Idiots

3 Idiots :D

Yeahhh , I've watching this movies . I'm laughing all over myself watching this . LOL . Haha , very very awesome , banyak cerita disebalik semuanya kan , apa yang aku expect its gonna happen not happen , wataaahell right ? haha . The one who was very brilliant , Ranchoddas Shamaldas Chancad or Punsukh Wangdu , gilaa pelik nama . gelak guling guling aku , Muhahaha . Pndai beno mamat nih , bagi otak sikit dekat aku wehh , jealous ni , haha . Showing loyal friends and pure loves between them . I likee it a lot , haha . Ceritaa nihh meme best lahh , lawak , sedih , happy . Everythings here . Dont forget ALL IS WELL , Hihi . Hero punn handsome lah jugakk , heroin lawo , hehe . Best best , heee . And they are not idiots right ? Just lame , Bhaha . sedap je aku mengate , benda deme lagi pandai dari aku . Kfine , I Love to be a successful engineer in this world . Pray for me guys , byee :D

# not just a dream , I want it :)

Guys, please dont give a damn okay!