Hello and Assalamualaikum people ♥

Friday, December 30, 2011

being fooled



I Love her and of course as my friend . I'm not a lesbo okay . Yes , I know her for quite a long time . And , i like to be her friend . Not soo close in form1 and form2 as we were not in the same class . 2011 , me and her were in the same class and we started being close to each other , some fights between us happen too . Normal in our age enn ? She has a good looking face , pretty cute , always cheerful . The way she talks would make everyone laugh , haha . I know she might hate me if she read this post , and i'm sorry babe . I cant stop my feelings . This conversation makes me feels very damn sucks . me , her .

weh tentang dhia,zikir ngan dhia mati.sedihnya :(
hahh , tahu takpe . nak nangis aku btw sweet :p
aku dah nangis dah tadi,tp kaver depan mak aku haha
haha , aku tak nangis sbb ada mak aku ah . malu malu :p dah le zikir handsome
tulah pasal,sweet je mati sesama,dahla dhia tu comel
yeahhh. jealous aku , haha . dhia botak tipu :o
haha,nampak sangat tipunya
tahu tapa . eh , dah beli barang sekolah bagai ke ?
aku baru nak beli,haha.anw jangan lupa hadiah birthday aku,haha.diorang ajak aku kua.__ nak belanja aku kenny rogers.aku nak cari hadiah shab tapi aku malas nak kua.

And blablabla text between us , while texting , all of sudden she's asking about ___ Kfinee , I know they have been friends for long time but I feels like she neve cares about me and my feelings . Its hurt babe , very very hurt . I know you love them but it is soo hard to keep my feelings well ? Its like I'm being fooled and not appreciated by my own friend . Aku taknak ungkit semua yang aku buat untuk kau , tapi aku terasa sangat dengan kau . Kau pun banyak tolong aku sgala , aku hargai tuuuu . Tapi , aku rasa macam orang bodohh wehh . Aku tak kisah kalau kau pegi kat deme , kau kan sayang deme . s'okay and I understand it very well . aku happy tengok kau happy . Aku mintak maaf laa kalau kau marah aku cakap macam ni , aku dah tak tahan laaa . Dah lama sangat simpan , really sorry . pardon me okay . Somehow , aku tak penah menyesal kawan dengan kau and aku tetap sayang kau kawan , always there for you . Kbye :')

# once again , maaf sangat .

Guys, please dont give a damn okay!